Ședințele Consiliului de Administraţie 2023
Subiecte examinate |
Responsabili |
Termen de examinare |
Indicatori/realizare |
ŞEDINŢA 1 |
|
IANUARIE |
|
Cu privire la: 1. Aprobarea planului de activitate a CA în anul şcolar 2023; 2. - Implementarea procedurii de sesizare şi raportare a cazurilor de VNET a copilului, sem.I. Raportarea cazurilor de VNET; 3. – Nota informativă asupra bugetului aprobat al IP Gimnaziul “A. Porcescu” - 2023 4. - Totalurile activităţii în semestrul unu 5. - Organizarea competiţiilor sportive intraşcolare 6. –Programarea concediilor anuale pentru anul şcolar 2022-2023 7. Aprobarea componentei CA; 8. Plan de acţiuni cu privire la organizarea examenelor terminale |
Preşedinte CA Preşedinte CA
Director
Direcţia şcolii
DAE Director Director DAI |
|
- Aprobarea planului CA -Arobarea componentei CA -Statele de personal aprobate -Procedura implementată și raportată -Notă informativă asupra bugetului aprobat |
ŞEDINŢA 2 |
|
FEBRUARIE |
|
Cu privire la: 1. - Aprobarea raportului „Bilanţ contabil pentru anul 2022”; 2. - Rezultatele inventarierii bazei materiale din instituţie; 3. - Analiza morbidităţii elevilor pe anul şcolar 2022-2023. Respectarea regimului sanitaro igienic în instituţie 4. - Analiza frecvenţei şi reuşitei în clasele absolvente 5. – Diverse |
Director Director adj./instruire Asistentul medical
Director adj./instruire |
|
-Raport aprobat
|
ŞEDINŢA 3 |
|
MARTIE |
|
Cu privire la : 1. - Avizarea prognozei reţelei şcolare pentru anul şcolar 2022-2023. 2. - Programul de acţiuni în cadrul lunarului carităţii 3. - Totalurile atestării cadrelor didactice 4. - Aprobarea schemei de încadrare pentru anul 2023 5. – Diverse |
Director Organizatorul m.educ Director adj./instruire Director
|
|
- Avizarea prognozei - Aprobarea planului |
ŞEDINŢA 4 |
|
APRILIE |
|
Cu privire la: 1. - Încadrarea elevilor cu CES în procesul educaţional. Succese şi insuccese; 2. - Organizarea şi desfăşurarea examenelor la diferite trepte de şcolaritate 3. - Programul de acţiuni în cadrul lunarului ecologic 4. - Evaluarea finală în învăţământul primar. 5. – Diverse |
CDS Director adj./instruire DAE Director adj./instruire
|
|
Examenele organizate și desfășurate conform procedurii Aprobarea planului |
ŞEDINŢA 5 |
|
MAI |
|
Cu privire la: 1. – Pregătirea şcolii către începutul noului an şcolar 2. – Evaluarea copiilor cu CES din instituţie de către SAP; 3. – Implementarea procedurii de sesizare şi raportare a cazurilor de VNET a copilului, sem.II; 4. - Organizarea Zilei internaţionale a Copiilor, organizarea excursiilor, cadourilor; 5. - Organizarea odihnei elevilor. 6. - Totalurile realizării prog.la prot.muncii 7. - Diverse |
Director Director adj./instruire Preş. CMI
DAE Preş. CMI
DAE Director adj./instruire |
|
Procedura de sesizare și raportare implementată
Aprobarea listei elevilor |
ŞEDINŢA 6 |
|
IUNIE |
|
Cu privire la: 1.- Aprobarea Raportului de activitate al IP Gimnaziul în anul şcolar 2022-2023; 2 - .Aprobarea activităţilor de igienizare şi reparaţii curente şi capitale în instituţie; 3. - Repartizarea prealabilă a sarcinii didactice săptămânale 4. - Diverse |
Director
Şeful de gospodărie
Director
|
|
Raport aprobat
Aprobarea planului |
ŞEDINŢA 7 |
|
AUGUST |
|
Cu privire la: 1. - Organizarea începutului noului an şcolar. 2. - Îndeplinirea Hotărârii Guvernului R. Moldova privind : - acordarea salariului unic cadrelor didactice. - acordarea ajutorului material şi al stimulării pe anul bugetar 2023 3. - Aprobarea repartizării şarjei didactice şi a funcţiilor salariaţilor în anul şcolar 2023-2024; 4. – Diverse |
Director
Director
Director |
|
Realizarea Hotărârii
Aprobarea repartizării |
ŞEDINŢA 8 |
|
SEPTEMBRIE |
|
Cu privire la : 1.- Distribuirea orelor/ activităţilor extracurriculare; 2.- Aprobarea ROI pentru anul şcolar 2023-2024; 3.- Avizarea fişelor de post pentru personalul didactic/auxiliar; 4.- Avizarea efectivului de elevi, nr.de clase şi nr.de elevi în fiecare clasă; 5.- Aprobarea componentei şcolare a Planului Cadru pentru anul şcolar 2023-2024; 6.- Aprobarea orarului lecţiilor/activ.extracurs în învăţământul primar şi gimnazial, 2023-2024; 7.- Aprobarea orarului sunetelor în anul şcolar 2023-2024; 8.- Aprobarea graficului de serviciu al administraţiei instituţiei, al profesorilor; 9.- Aprobarea graficului transportării copiilor din s.Floriceni la IP Gimnaziul „A.Porcescu”; 10.- Aprobarea PDI, (la necesitate) 11.- Aprobarea planului de lucru a CDS şi CR, programului managerial 12. – Aprobarea schemelor orare în clasele 1 – 9 13. – Validarea documentelor pentru tarificare 14. – Diverse |
Director Director Director Director DAI DAE.
Director Director Director
Director Director Director Director Director |
|
PCA aprobat ROI aprobat Fișele de post avizate Aprobarea planului-cadru Aprobarea orarului lecțiilor Aprobarea orarului sunetelor Plan Aprobat
PDI aprobat
|
ŞEDINŢA 9 |
|
OCTOMBRIE |
|
Cu privire la: 1.- Organizarea alimentaţiei elevilor în instituţie; 2.- Rata absenteismului, abandonului şi neparticipării şcolare. 3. – Diverse
|
Director Com.de prevenire a abandon.şcolar |
|
Aprobarea organizării alimentației; |
ŞEDINŢA 10 |
|
NOIEMBRIE |
|
Cu privire la: 1. - Pregătirea instituţiei către sezonul de iarnă; 2.- Starea de sănătate a elevilor din instituţie; 3. - Proiectarea planului de buget pentru anul 2024; 4. - Protecţia muncii în şcoală. 5. – Diverse
|
Şeful de gospodărie Asistentul medical Director Director adj./instruire
|
|
|
ŞEDINŢA 11 |
|
DECEMBRIE |
|
Cu privire la: 1. - Dezbateri asupra proiectului bugetului I.P. Gimnaziul pentru anul 2024; 2. - Aprobarea planului de achiziții pentru 2024 3. - Programarea concediilor anuale pentru anul şcolar 2023-2024; 4.- Aprobarea graficului organizării şi desfăşurarării Olimpiadei şcolare, faza locală, a elevilor la disciplinele şcolare, etapa 2024; 5.- Rezultatele concursului “Pedagogul anului”, etapa locală; 6.- Premierea elevilor cu prilejul Anului Nou (cadouri). 7.- Organizarea serbărilor de Revelion 8. - Totalurile controlului documentelor şcolare 9. - Diverse |
Director Contabil DAI
DAI Director
DAE DAI
|
|
Proiectul elaborat Plan de achiziții aprobat Grafic aprobat
|
Ședințele Consiliului de Administraţie 2022
Subiecte examinate |
Responsabili |
Termen de examinare |
Indicatori/realizare |
ŞEDINŢA 1 |
|
IANUARIE |
|
Cu privire la: 1. Aprobarea planului de activitate a CA în anul şcolar 2022; 2. - Implementarea procedurii de sesizare şi raportare a cazurilor de VNET a copilului, sem.I. Raportarea cazurilor de VNET; 3. – Nota informativă asupra bugetului aprobat al IP Gimnaziul “A. Porcescu” - 2022 4. - Totalurile activităţii în semestrul unu 5. - Organizarea competiţiilor sportive intraşcolare 6. –Programarea concediilor anuale pentru anul şcolar 2021-2022 7. Aprobarea componentei CA; 8. Plan de acţiuni cu privire la organizarea examenelor terminale |
Preşedinte CA Preşedinte CA
Director
Direcţia şcolii
DAE Director Director DAI |
|
- Aprobarea planului CA -Arobarea componentei CA -Statele de personal aprobate -Procedura implementată și raportată -Notă informativă asupra bugetului aprobat |
ŞEDINŢA 2 |
|
FEBRUARIE |
|
Cu privire la: 1. - Aprobarea raportului „Bilanţ contabil pentru anul 2021”; 2. - Rezultatele inventarierii bazei materiale din instituţie; 3. - Analiza morbidităţii elevilor pe anul şcolar 2021-2022. Respectarea regimului sanitaro igienic în instituţie 4. - Analiza frecvenţei şi reuşitei în clasele absolvente 5. – Diverse |
Director Director adj./instruire Asistentul medical
Director adj./instruire |
|
-Raport aprobat
|
ŞEDINŢA 3 |
|
MARTIE |
|
Cu privire la : 1. - Avizarea prognozei reţelei şcolare pentru anul şcolar 2021-2022. 2. - Programul de acţiuni în cadrul lunarului carităţii 3. - Totalurile atestării cadrelor didactice 4. - Aprobarea schemei de încadrare pentru anul 2022 5. – Diverse |
Director Organizatorul m.educ Director adj./instruire Director
|
|
- Avizarea prognozei - Aprobarea planului |
ŞEDINŢA 4 |
|
APRILIE |
|
Cu privire la: 1. - Încadrarea elevilor cu CES în procesul educaţional. Succese şi insuccese; 2. - Organizarea şi desfăşurarea examenelor la diferite trepte de şcolaritate 3. - Programul de acţiuni în cadrul lunarului ecologic 4. - Evaluarea finală în învăţământul primar. 5. – Diverse |
CDS Director adj./instruire DAE Director adj./instruire
|
|
Examenele organizate și desfășurate conform procedurii Aprobarea planului |
ŞEDINŢA 5 |
|
MAI |
|
Cu privire la: 1. – Pregătirea şcolii către începutul noului an şcolar 2. – Evaluarea copiilor cu CES din instituţie de către SAP; 3. – Implementarea procedurii de sesizare şi raportare a cazurilor de VNET a copilului, sem.II; 4. - Organizarea Zilei internaţionale a Copiilor, organizarea excursiilor, cadourilor; 5. - Organizarea odihnei elevilor. 6. - Totalurile realizării prog.la prot.muncii 7. - Diverse |
Director Director adj./instruire Preş. CMI
DAE Preş. CMI
DAE Director adj./instruire |
|
Procedura de sesizare și raportare implementată
Aprobarea listei elevilor |
ŞEDINŢA 6 |
|
IUNIE |
|
Cu privire la: 1.- Aprobarea Raportului de activitate al IP Gimnaziul în anul şcolar 2021-2022; 2 - .Aprobarea activităţilor de igienizare şi reparaţii curente şi capitale în instituţie; 3. - Repartizarea prealabilă a sarcinii didactice săptămânale 4. - Diverse |
Director
Şeful de gospodărie
Director
|
|
Raport aprobat
Aprobarea planului |
ŞEDINŢA 7 |
|
AUGUST |
|
Cu privire la: 1. - Organizarea începutului noului an şcolar. 2. - Îndeplinirea Hotărârii Guvernului R. Moldova privind : - acordarea salariului unic cadrelor didactice. - acordarea ajutorului material şi al stimulării pe anul bugetar 2023 3. - Aprobarea repartizării şarjei didactice şi a funcţiilor salariaţilor în anul şcolar 2022-2023; 4. – Diverse |
Director
Director
Director |
|
Realizarea Hotărârii
Aprobarea repartizării |
ŞEDINŢA 8 |
|
SEPTEMBRIE |
|
Cu privire la : 1.- Distribuirea orelor/ activităţilor extracurriculare; 2.- Aprobarea ROI pentru anul şcolar 2022-2023; 3.- Avizarea fişelor de post pentru personalul didactic/auxiliar; 4.- Avizarea efectivului de elevi, nr.de clase şi nr.de elevi în fiecare clasă; 5.- Aprobarea componentei şcolare a Planului Cadru pentru anul şcolar 2022-2023; 6.- Aprobarea orarului lecţiilor/activ.extracurs în învăţământul primar şi gimnazial, 2022-2023; 7.- Aprobarea orarului sunetelor în anul şcolar 2022-2023; 8.- Aprobarea graficului de serviciu al administraţiei instituţiei, al profesorilor; 9.- Aprobarea graficului transportării copiilor din s.Floriceni la IP Gimnaziul „A.Porcescu”; 10.- Aprobarea PDI, (la necesitate) 11.- Aprobarea planului de lucru a CDS şi CR, programului managerial 12. – Aprobarea schemelor orare în clasele 1 – 9 13. – Validarea documentelor pentru tarificare 14. – Diverse
|
Director Director Director Director DAI DAE.
Director Director Director
Director Director Director Director Director |
|
PCA aprobat ROI aprobat Fișele de post avizate Aprobarea planului-cadru Aprobarea orarului lecțiilor Aprobarea orarului sunetelor Plan Aprobat
PDI aprobat
|
ŞEDINŢA 9 |
|
OCTOMBRIE |
|
Cu privire la: 1.- Organizarea alimentaţiei elevilor în instituţie; 2.- Rata absenteismului, abandonului şi neparticipării şcolare. 3. – Diverse
|
Director Com.de prevenire a abandon.şcolar |
|
Aprobarea organizării alimentației; |
ŞEDINŢA 10 |
|
NOIEMBRIE |
|
Cu privire la: 1. - Pregătirea instituţiei către sezonul de iarnă; 2.- Starea de sănătate a elevilor din instituţie; 3. - Proiectarea planului de buget pentru anul 2023; 4. - Protecţia muncii în şcoală. 5. – Diverse
|
Şeful de gospodărie Asistentul medical Director Director adj./instruire
|
|
|
ŞEDINŢA 11 |
|
DECEMBRIE |
|
Cu privire la: 1. - Dezbateri asupra proiectului bugetului I.P. Gimnaziul pentru anul 2023; 2. - Aprobarea planului de achiziții pentru 2023 3. - Programarea concediilor anuale pentru anul şcolar 2022-2023; 4.- Aprobarea graficului organizării şi desfăşurarării Olimpiadei şcolare, faza locală, a elevilor la disciplinele şcolare, etapa 2023; 5.- Rezultatele concursului “Pedagogul anului”, etapa locală; 6.- Premierea elevilor cu prilejul Anului Nou (cadouri). 7.- Organizarea serbărilor de Revelion 8. - Totalurile controlului documentelor şcolare 9. - Diverse |
Director Contabil DAI
DAI Director
DAE DAI
|
|
Proiectul elaborat Plan de achiziții aprobat Grafic aprobat
|
COMPONENŢA CONSILIULUI ADMINISTRATIV
DIN IP GIMNAZIUL „A. PORCESCU”
ANUL DE STUDII 2021 - 2022
CĂINARII VECHI SOROCA
Nr. |
Numele, prenumele |
||
1 |
Bejan Vera |
Preşedinte, DAI |
|
2 |
Neruşceac Marina |
Secretar |
|
3 |
Marinescu Grigorii |
Director, membru |
|
4 |
Terentii Rodica |
DAE, membru |
|
5 |
Pavlic Ludmila |
Preşedinte CS, membru |
|
6 |
Vasilian Mariana |
Părinte, membru |
|
7 |
Misac Tatiana |
Membru APL, membru |
|
8 |
Misac Olga |
Elevă, membru |
|